Converse

Tredje dagen på första skolveckan är nu avklarad. Än så länge så flyter allting på bra vilket känns super skönt. Inte så mkt uppgifter än men dom kommer väll antar jag. Har haft teckenspråk och svenska idag bara så har vart en ganska lugn dag med konversation på teckenspråkslektionen och sen lite "rollspel" på svenskan där man skulle visa olika karaktäter typ. Man fick sig allt goa skratt när folk framförde sina tolkningar :P. Skoj var det iaf

Idag har jag även införskaffat mig ännu ett par skor, men denna gången blev det icke högklackade. Utan idag blev det Converse, så nu har även lilla jag joinat Conversefamiljen haha. Nöjd med mitt inköp men måste bara gå in skorna lite mer så kommer dom passa mig som handen i handsken.



Love thees shoes :D <3 !!!

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0