Same old usual monday

* Sometimes life is a real bitch, and i wonder if it ever will go over. All i can do is just wait and se if it gets better *

Nu är projektveckan iaf igång och idag träffades min grupp och startade med det som vi ska göra. Det vill säga laga mat till kvinnogillet. En kvinnogrupp som består av döva kvinnor :). Men tyvärr kan jag inte vara med på torsdag när vi ska laga mat eftersom jag ska bort tills på fredagen. Men men en annan gång kanske.
Sen klockan ett skulle vi iväg till tolkcentralen och gå på en föreläsning, höll på att somna :O. Inte så bra kanske, men är man helt död i huvudet och tankarna far runt så k   an det ju tyvärr hända.

Nu håller jag iaf på att tvätt det är inte helle speciellt skoj men som jag sa till syrran förrut så är man ju tvungen. Måste ju ha lite rena kläder. Ska förövrigt på intervju imorgon klockan 10:00 inför sommarjobb, håller tummarna att nått går vägen nu!!!

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0