Måndag...

Veckan har nu börjat och man känner sig återställd efter helgens bravader hehe. Ne men idag så hade vi lite somorgon och skulle sedan åka på en föreläsning av Jonas Helgesson på USÖ (Örebro Universitetssjukhus). Det var verkligen den bästa föreläsningen jag varit på. Jonas själv har en cp-skada och stod och pratade inför oss om man måste vara frisk för att må bra. Det var även titeln på föreläsninge Måste Man Vara Frisk För Att Må Bra? Super duper bra iaf. Han var verkligen rolig och och gav massa skratt, men man kunde ändå ta honom på allvar om det han pratade trots att han skojade en hel del. Mycket bra föreläsare.

Sen efter skolan så handlade jag mat så nu har man lite mer av det hemma. Efter det så var jag tvungen att ta mig i kragen och städa. Och nu är det gjort, vilket känns extremt skönt nu efteråt. Har även fått upp vissa saker som jag fått när jag fyllde år :D. Men nu ska jag kolla klart på Top Model 13.



Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0