Lovet är över.

Nu är lover olyckligtvis slut och imorgon är det tillbaka till skolan. Usch känner inte för det, utan vill ha meeeer ledighet. Men det är väll bara att drömma vidare.
Har förövrigt haft ett lugnt och skönt lov med, fika, träffat kompisar, kollat på film och kalas. Sånt man ska göra på ett lov, hehe ^^.
Kom tillbaka hit till Örebro igår och min syster yster följde med mig då det inte fanns några biljetter till Stockholm för henne. Så då bestämde vi att hon skulle åka här i från idag :D. Skoj med lite besök. Vi var framme vid sju på kvällen och sen bar det av hemmåt till min lya. Sen Christer ringde och frågade och vi ville äta pizza med han och hanns mamma. Det var ett bra förslag då både jag och syrran var utsvultna.
En mysig stund med skratt och god mat
Idag så åkte vi in till stan och skulle kollat runt i affärer men de var ju stängda pågrund av påskhelgen :P. Så istället åkte vi till Maxi storhandlade, så nu är man fattig igen typ :P. Men nu ska jag kolla på tv, ha det bäst.

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0