Författar möte

Idag så har man gjort en hel del, först på arbetsintervju på ett äldreboende här i Baronbackarna. Hoppas man får det. Sen så bara det av till skolan för att leka värdinna för nya sökande till skolan. Lite segt man vad ska man göra.Intressant att se vilka som kanske kommer börja ju :). Efter det så bara det av in till stan för att se om man hittade en jeansjacka, men utan lyckat resultat.
Innan vi skulle på förfatatrmötet så gick jag hem till Josefina och satt med henne och Chrster en stund. Men först så gick vi till Subway och käkade.
Författar mötet vad på stadsbiblioteket här i Örebro, och dagens författare var Johan Theorin. Eller hur han nu stavas, hehe. Jag må säga att han var faktiskt bra, rolig och lite skämtsam. Blev nästan lite sugen på att börja läsa han böcker. Vem vet jag kanske tar mig för det nån dag. Men först så ska jag läsa ut en bok till bokcafét, Alkemisten av Paulo Coelo.
Nu blir det att kolla på Desperate Houswifes ^^

Här kommer iaf en bild på mitt lår, värsta blåmärket. Hade ett liknande på andra benet för några veckor sen och nu var det dags för andra benet haha xD !!!


Gör lite ont :P


Pyss Pyss...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0