Varit hos frissan idag :D

Idag efter skolan så gick jag till frissan och fräschade upp håret lite. Och inte lite heller, men efter hon klippte och stylade håret så kändes skillnaden mer än vad jag trodde. Känns super skönt nu verkligen. Hon stylade håret genom att locka det till lite, Hollywood svall som hon kallade det, med en plattång :). Sen köpte jag även en värmeskyddande spray till håret. Eftersom jag antingen fönar eller plattar håret lite då och då så tänkte jag att jag verkligen skulle ta hand om håret så man slipper gå till frissan en gång i månaden hehe. Men men nöjd är jag iaf.


Framifrån :)


Bakifrån :)


Den värmeskyddande sprayen :)

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0