Dövas dag...

Idag har hela skolan varit på Birgittaskolan på dövas dag. Var riktigt spännande att se alla människor och kolla på utstälningarna. Sen träffade jag mina gamla lärare från Birger SJöbergsgymnasiet i Vänersborg. Så goa lärare är va dom är asså och saknar dom massor och våra roliga timmar tillsammans.
Sen efter dagen var slut så gick jag, Emelie och Malin in till stan och käkade på La Baguette :). Helt underbar baguetter där kan jag säga. Malina cycklade med hem för att se var och hur jag bodde hehe :P.

I alla fall så sitter jag hemma nu och kollar runt på internet lite. Finns inte mkt att göra känner jag tyvärr och då är ju internet ett bra tidsfördriv. Tänkte att jag skulle spela lite onlinespel på King.com nu haha :P.

Ha det underbart... Pyss Pyss...


Ledsen Malin va bara tvungen :P


Min smaskiga baguette :)


Emelie på La Baguette :)


Suddg bild på Malin :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag ser att du lagt ut de allra charmigaste bilderna på mig:P

2009-09-20 @ 17:26:35
URL: http://malemyr.blogg.se/
Postat av: mlipf

ööh, Emelie Mat Fryxell? :P har bara ögonen på maten ;)

2009-09-21 @ 19:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0