Tsp

SVENSK ÖVERSÄTTNING:
Hej hej. Sitter hemma i min lägenhet och kika på unga mödrar på tv. Finns inte mkt bättre att kolla på. Idag så har jag inte gjort speciellt mycket, jag har bara tagit det lung. Efter skolan så gick jag och Christer till affären för jag skulle handla lite mat till kylen som var så tom hehe :P. Ska väll snart läsa min bok, en ganska bra bok men det finns allt bättre. Men hoppas ni får en bra kväll så hörs vi kanske sen.

Lite mörk film och några minuters sen uppladdning :P Men nog bra ändå :P.

Pyss Pyss...
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Roligt att se! De var länge sen jag tecknade och läste av så de fick bli lite repitision:D Hur går de med skolan och allt?

2009-10-15 @ 19:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0