Tisdagar är seeega...

Hej bloggen!
Hur mår ni alla idag? Jag mår jätte bra för idag fick jag mina nya glasögon :D. Jag är verkligen nöjd med mina nya glasögon. Dom kostade bara ungefär 1300 kr, och det tyckte jag inte alls var så dyrt. Nu har jag precis ätit pannkakor med sylt på som smakade smaskens hehe.
Snart ska jag till affären och handla för mitt kylskåp blir tomt så fort hahaha. Så jag måste handla hela tiden. Inte så skoj men jag är ju illa tvungen. Nu ska jag sätta mig en stund i soffan framför datan och kika runt på internet innan jag drar till affären. Hoppas ni får en bra kväll.

Ursäkta för den mörka bilden och musiken i bakgrunden :P

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0