Tisdag...

Usch det har verkligen inte varit en skön dag idag asså. Svinkalls så att det känns som om man skulle frysa häcken av sig, eller va säger ni Örebroare :P? Idag efter skolan så gick jag Christer (crescence.blogg.se) till optikern och bokade tid för synundersökning båda två. Så nu ska vi allt få perfekt syn med nya brillor :P. Eller va sägs Christer? Aja när jag kom hem sent i eftermiddags så lagade jag mat och dagens middag blev kött, ris, sås och massa sallad till. Gött asså.
Nu sitter jag och kollar på Simpsons på 6:an och ska snart läsa en bok i svenskan. Önska mig lycka till haha. Aja nu får ha det underbart så skriver jag kanske mer sen :).

Pyss Pyss...


Smaskens mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0