091009

Idag är en helt vanlig fredag som vilken fredag som hellst. Solen skiner underbart här i Örebro stad. Sitter här och kickar ut på den unerbart blåa himlen och känner hur solen värmer på kroppen genom fönstret. I dag har de vi en lååååååång disskusion med alla på skolan, men dock i olika grupper som tur va. Iaf så tog det hela förmiddagen men det var nyttigt att få ventilera sig om vad man kan göra bättre på skolan mm. Sen så drog jag, Christer och Josefina (Glöm inte A:t i JosefinA, haha) till Subway och käkade smaskig lunch. Mättande var det kan jag säga men nu börjar jag bli hungrig igen så jag funderar på att äta nått nu igen :P. Hittast nog nått gott i frysen.

Pyss Pyss...


Jag :)

Christer :)

Någon verkar hungrig :P. Christer eller Josefina kanske (A)

Josefina :)

Christer och Josefina :)

Kommentarer
Postat av: Josefina

Bra Nathalie att du kommer ihåg mitt A :D hihi

2009-10-14 @ 16:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0