Onsdag 25 November...

Idag har varit en ganska går och dyster dag men ändå helt fungerande. I morse så gick jag upp 5:00 för att vi skulle åka på studiebesök till Mogård som ligger vid Finspång eller nått sånt haha :P. Aja det var ganska intressant men jag var så himla trött idag så jag orkade inte direkt hålla ögonen öppna men det gick allt med lite tvång. Vi kom tillbaka till skolan vid halv 4 så det var hyfsat tidigt.

Sen så gick jag och Christer in till stan och kikade i affärer. Jag hittade mig en snygg skjorta som det nog komemr bil på framöver och sen köpte jag mig en ny foundation och maskara som verkligen var behövligt hehe. Christer hittade en snygg skjorta, 2 T-shirtar och ett snyggt skärp :). Efter det var det bara att bege sig hem och laga mat och idag på menyn så blev det pasta och köttfärsås. Det blev helt ätbart, haha det låter bra när man kritiserar sin egen mat :P. Aja men nu ska jag snart hoppa in i duschen så ha det great !!!

Pyss Pyss...


Mogård, där vi va på studiebesök :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag saknar dig gumman <2

2009-11-26 @ 21:42:32
URL: http://sofievanamnet.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Heeej gumma<3 hoppas allt är bra med dej! Saknar dej som faan<3<3



(Min syster ska börja på Mogård:P)

2009-12-03 @ 01:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0