Nått som går...

Usch känner mig mysko idag. Inte för att det är så annorlunda från vad jag normalt är hahaha. Aja nee men jag känner att jag har ont i magen och att jag känner mig konstigt i kroppen rent generellt. Tror nästan att det är nått som går hehe. Man får iaf hoppas på att det blir bättre tills imorgon. Sitter hemma hos Christer nu och väntar på att vi ska börja med maten. Ja, jag vet att vi lagar samma mat igen haha (Till er i klassen). Men har man ingen fantasi så har man grannen till hjälp :)

Idag har det varit en ganska seg dag men ändå rullast på ganska bra om jag ska vara ärlig. Inte för att de sista letionerna är skoj för fem öre, men vad ska man göra man är ju tvungen att gå på dom. Som tur är så har man ju snälla och roliga klasskompisar som kan göra dagen rolig och värd att fokusera på än de tråkiga lektionerna. Men nu ska jag allt vara lite social mot Christer :).

Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha Nåt som går :P ;)

2009-11-24 @ 18:43:05
URL: http://linnsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0