Eurovision song contest...




Eurovision song contest idag då !!! Någon mer än jag som ska kolla på den?
Det var ovanligt många bra bidra som kommit vidare, och väldigt många bidrag som svenskar hade hjälpt till med :P.
Mina favvoriter var iaf Malta, Island, Azerbarjan, Grekland och självklart Sverige (Även fast låten inte var så bra så hoppas jag på mitt eget land :P). Sen fanns det andra halv bra länder som Albanien, Spanien mm.
Vilka bidrag tycker ni är bäst???

Man får ju verkligen se hur det går för alla länder och så kan man ju hoppas att Sverige kommer på lite bättre plats än förra året och året innan det. Vi har inte haft tur flera andra år, men turen kommer nog att vända. Hoppas iaf ;P !!!

Puss och kram och nyp i skjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0