090108

Då var det dags att äntligen kommi igång att rtäna efter julhelgen som varit. Ska faktiskt kännas skönt att komma igång igen. Det känns ju så himla skönt efter att man tränat och vart nyttig.  Jag började igår, onsdag, igen efter jul och nyår och då började jag med att gå i en kvart för att värma upp, sen så tränade jag lite mage, armar och ben men även lite rygg. Och som slutspurt på mitt träningspass, som varade i en timme och femton minuter,  så sprang jag en stund igen på löpbandet och blev faktiskt chockad att jag orkade springa så länge som jag gjorde hehe :P. Jag trodde faktiskt jag hade sämre kondition än vad jag har, vilket vart en positiv upplevelse eller vad man nu ska kalla det... Så nu ska jag köra gärnet inför sommaren och så att jag kommer i lite bättre form och ska väll antagligen träna på fredag och söndag igen.

:)


Mmmmm va gott det är med vetebullar, pappa hade de till ett möte idag och så go som han är så är det klart att han fick med sig tillbaka  bulle upp till mig. Så nu är jag riktigt nöjd och glad, men kan lova att det skulle inte var ovanligt om jag skulle äta upp de bitarna som finns kvar. Men kan ju inte hjälpa att dom är så goda.
Kanske nite är så bra att man sitter och skriver om att man käkat vetebulle när man innan skrivit att man ska vara nyttig och börja träna, men aja jag är ju inte mer än mänsklig och då får man synda ibland (A). Tyckte jag förtjänade i alla fall en lite bit :)....Ska sätta mig och kolla på tv nu en stund...

:)

Puss och kram och nyp i skjärten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0