Dagen M

Måndagen den 9 februari 2009 vecka 7 nu då.
Jobbar imorgon, pirrigt men ändå spännande :).
Jag börjag strax efter 8 så jag tar väll bussen 7 eller halv 8.

Dagens outfit :) 
                                                                       Dagens outfit:
                                                                       Väst: Vero Moda 159 :-
                                                                       Linnen: H&M 49 :-/St
                                                                       Byxor: Cubus 200-400 :- (Kommer inte ihåg)

Har varit riktigt redig idag känns det som (A). Dagen började med att jag
gick upp hyffsat tidigt idag och käkade frukost, smaskens, sen kikade på tv.
Och efter det hörrni, så hoppade jag in i duschen och gjorde mig renast i stan.
Sen har man gått runt och plockat hemma, tatt hand om disken polckat upp kläder
plattat håret och gjort mina naglar fina :). Men de sista sakerna gäller nog mer mig själv :P.
Jo sen lagade jag mat till mig och pappa. Kaffe på maten blev det och sen stack vi till
Överby och handladelite och som tack för att jag är en så goo dotter fick jag en tröja av pappsen :D.
Thank you daddy, you are the best...

 Min nya mysiga tröja som jag fick av pappis :)
                                                                                 Cubus 299 :- (Överby köpcentrum, Trollhättan)

Puss och kram och nyp i skjärten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0