090206

I dag är det då den 6:e fefbruari 2009. Tiden bar rusar fram.
Men det känns faktiskt ganska skönt att det inte gör för sakta.
Nu börjar ja min AUP (Praktik) och nu ska jag var på NÄL
och det är ett sjukhus för er som inte vet vad det är :P, hehe.
Och på avdelningen MAVA (Medicinsk akut avdelning)
Det känns lite nervöst faktiskt, men det kommer nog att gå bra ändå.
Bara jag gör mitt bästa så ska jag nog bli bäst... Eller ja kanske inte bäst men duktigare.

Min balklänning har kommit nu föresten, så jag ska åka prova den på fredan (Fredag den 13 :P)
Gud vad jag har längtat efter att få prova den i min storlek och i min färg. Känns helt underbart.
Men efter att man har provat den så måste den in  igen för att göra de sista ändringarna och så.
Fast det spelar igen roll, skoj ska det bli ändå.
Bara man lyckas få biljett till balen, eftersom det tydligen inte finns biljetter så det räcker till alla :S.
Helt fucking sjukt om nån frågar mig. men det löser la sig det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0