Segt som fan...

Usch vad allt känns segt ibland asså och det är inte direkt rogivande kan jag meddela er alla. Men vad ska man göra så här innan jullov och allt. Man har ju inte direkt någon energi att göra nått speciellt heller tyvärr. Ska ju hem på fredag och det ska väll bli skönt men jag kan känna att jag lätt skulle kunna stanna här. Fast jag åker ju hem för att träffa min familj och så vilket jag gärna vill men känns så segt att åka till Vänersborg där inget finns att göra. Mitt liv har börjat på nytt här i Örebro och det är inget jag ångrar för 5 öre. Trivs så ofattbart bra här kan jag meddela er alla. Har en mysig lägenhet i en mysig stad och super mysiga vänner som är underbara att umgås med !!! Men nu ska man inte gå och bli helt depperimerad men va ska man göra om man är lite sådan ibland :P.
Ha en fortsatt bra kväll allesammans.

Pyss Pyss...


Kommentarer
Postat av: Evelina

då kommer du hit till mig en dag och hälsar på?:D

2009-12-15 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0