Mmmm julgodis :D



Idag har jag äntligen fått gjort lite julgodis som jag längtat såå efter att få göra. Jag gjorde knäck som ni kanske kan se på bilden ovan, hehe. Det bölev iaf super goda godisar som jag kommer smaska på nu under julhelgen. Mamma gjorde även en chockladgodis med puffat ris i som också blev jätte goda.
Känns verkligen som om man har varit i fullfart hela dagen, det började med att man gick upp och duschade. Sen bar det av ut på stan och kikade runt och hadlade lite. Efter det så blev det bara att gå hem och göra köttbullar tills imorgon, fast mamma gjorde det mesta av köttbullarna (A). Har också fått slagit in alla mina julklappar och alla var inte så lätta att slå in kan jag meddela :P. Men nu är det gjort iaf. Mätt är jag nu också då jag har ätit en värtbröd smörgås med nygrilerad julskinka på :D, det är nått jag måste göra på uppesittarkvällen hehe. Mumma var det kan jag säga :D. Hoppas ni har det bra allesammans en kväll som denna.

JULAFTON IMORGON :P

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0