Lördag lördag lördag...

Denna dagen har gått oerhört fort och det känns som om man nyss gick upp hehe. Drack nyss upp min kopp kaffe och åt en bit Marabou mjölkchocklad och det var inte helt fel kan jag meddela er alla där ute men det brukar räcka med en elelr två bitar tycker jag :).
Idag har jag inte gjort nått speciellt mycket mer än att gått upp gjort mig iordning och sen stack in till stan en snabbis för att fixa ett par örondroppar som jag måste köra med i en veckas tid nu, inte skoj men vad ska man göra om man har ett öra som krånglar haha. Som tur är så är det inget större problem så denna medicinkuren är nog snart över.
Ska ta det lugnt ikväll och bara va hemma och slappa. Kan va skönt att få vara hemma och inte göra nått speciellt. Hoppas ni har det bra allesammans så hörs vi i framtiden :P.

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0