Klappat och klart :D

Då är det klappart och klart vad man ska göra på nyår då, det blir nämnligen att åka upp till Christer och fira nyår tillsammans med honom i Östersund :D !!! Gud va skoj det ska bli asså. Hoppas att det kommer bli skoj, eller nej jag tror jag omformulerar mig det kommer bli jätte skoj :).
Sitter och är proppmätt nu iaf efter att ha ätit pizza med mamma som smakade helt utsökt.
Kommer kanske lägga ut bilder från julafton och juldagen om jag orkar :P. Ha det bäst.

Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: Linn

Nu gjorde du så igen.. :P "ätit pizza med mamma som smakade gott." Va mamma god? ;) hehe skojjjar med dig gummsan. Nu har du åkt till örebro igen, hann inte träffa dig :( ha de myys nu. Kraamar

2009-12-29 @ 14:54:47
URL: http://linnsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0