Julpyntat :)

Oj oj oj idag har man spenderat massa pengar på julklappar :D. Skoj att köpa saker till andra men det är ju det om man kommer på vad man ska köpa :P. Det är inte det lättaste att komma på vad man ska köpa men om man har tålamod så löser det sig alltid. Har bara en julklapp kvar och jag tror jag vet vad jag ska köpa :). Sen åkte jag till morfar och så började jag och mamma hjälpa morfar med julpyntandet och sen så fick jag göra mitt lilla tomteland som jag fick ta över efter mormor :) !!! Blev nöjd med landet i år också :).

Sitter föresten och kollar på Anna Ankas Jul på kanal 3 och fy fan va jag skrattar XD. Hon är ju en av de mest blåsta människor jag någon sin sett!!! I första avsnittet så var Anna Skipper på besök och nu är Robert Aschberg Jonas Gåde från grannfejden på besök :P. Får se vad som kommer i de följande avsnitten. Kommer nog att vara tvungen att se alla delar :P.

Pyss Pyss...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0