Hejsan hoppsan :)

Hejsan hejsan. Nu är julhelgen snart över och har firat "julafton" idag också fast hos pappa och Maria :). Super mysigt hade vi det tillsammans med hennes två abrn, pappa och Maria, jag syrran och hennes kille. Vi käkade massa julmat idag också så nu känns det som om jag ska spy haha. Nee ska väll inte klaga när man får god mas serverad :).
Hade förövrigt en jäte mysig dag igåc också med mamma, morfar, syrran och moster och hennes respektive :). Så nu har jag haft två superduper trevliga dagar i rad med massa julklappar och massa god mat!
Hoppas ni andra har haft det bra nu under julhelgen så kommer jag antagligen ladda upp bilder sen :) !!

Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: J

Vad mysigt att du haft en mysig julafton! :D

2009-12-26 @ 19:37:57
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0