Hej Hopp :)

Detta va min outfit igår :P. Hann inte lägga ut nån bild på det innan jag stack i väg och va med syrran och hennes kompisar. Mysigt värre asså. Satt hemma hos hennes kompis Emma och drack lite vin och bara hade det allmänt trevligt. Får verkligen passa på att träffas innan syrran drar till Sthlm och pluggar på danshögskolan i tre år !!! Men å andra sidan så drar jag ju också snart hehe :P.

Ååååh av gött det börjar lukta nu, pappa och Maria lagar mat och det börjar verkligen lukta gött. Är hungrig nu eftersom jag inte åt mycket till frukost. Haha det låter nästan som om det enda jag gör är att äta :P. Skrev inlägg igår också ju och då pratade jag en hel del om mat. Precis som Erica brukar säga till mig "Du gör ju inget annat än att äta :P haha" !!!

Nu måste jag göra mig iordning innan maten är klar. Ha det gött alla sötisar som läser minn blogg och tycker den är någolunda bra :P haha. Skreiver kanske ett inlägg till innan jag drar till sista dagen på jobbet.  Ha det bäst iaf...
Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0