21:42

Sitter här hemma med datan i knät och gör inte mkt alls :). Har träffat sofie idag och vi tog en sväng till Donken och satte och och bara tjötade och fikade. Mysigt värre även fast platsen inte är så värts mysig kanske men , Haha. Sällskapet är ju egentligen det som spelar störst roll.

Just nu så sitter jag bara här hemma och kikar på Ghost Wisper på 4:an. En riktigt bra serie om någon frågar mig. Funderar på att kanske ta mig något att äta och fortsätta kolla på Ghost Wisper. Ha en underbar kväll alla bloggläsare där ute som kanske läser min blogg :P.

Pyss Pyss...


Kommentarer
Postat av: anki

Hej gumman, tänkte bara säga att jag har en ny blogg. Den andra krånglade så mycket! Allt bra med dig hjärtat? PUSSIS

2009-08-05 @ 01:24:03
URL: http://annkatrinavekvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0