Mitt första inlägg...

Jaha då skriver jag mitt första inlägg på min blogg men har inte den blekaste aning om va ja ska skriva. Men man kommer väll säkert på något som kan verkar i alla fall lite intressant.


Idag har väll inte varit en av de bästa dagar jag haft. Den har verkligen haft sina upp och nedgångar men det är väll inte udda från alla andra dagar. Det kan verkligen kännas som om att vart man än vänder sig så finns det alltid fördommar och kritiska blickar som vänds mot en, i alla fall så känns det så och den kännslan är inget som man föredrar att få... Men om man är en stark person så kan man allt motstå mycket av det som känns jobbigt och det tror ja tillslut kan stärka en oerhört mycket genom livet


Det är en sak som ja kan tacka för och det är mina vänner eller ska man säga vän? Om man nu ska syffta på en vän så tror ja hon vet vem hon är som ja menar. Hon är en tjej som verkligen ställer upp i genom livet när jag känner att ja behöver det. Hon lyser verkligen upp min dag och min natt, den stunden som man är med henne har man alltid skoj även i de mörkste tiderna. DU VET VEM DU ÄR JAG PRATAR OM <3<3<3



I alla fall idag har ja bara vart hemma och slappat sen träffade jag Sofie en stund och vi hade tråkigt så vi åkte till McDonalds och käkade. Där åt ja en skogsbärspaj med Coca Cola som var smaskens. Sen var vi så förbannat uttråkade så vi åkte in till sjävlaste Trollhättan och kikade runt där två fuuuuuula killar började snacka med oss utan anledning. Sen gick vi vidare i genom Trollhättan och kikade och helt plötsligt träffade vi Nikki och snackade med henne. Tillslut kom vi fram til att vi skulle åka hem och så åkte även Nikki med så hon slapp ta bussen till Vänersborg och vänta på den i en halv timme. Vilket inte är roligt om det är kallt och ruggigt ute....


Puss och kram och nyp i skjärten!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0