Måndag

Då var det den sista danslektionen jag hade nu då slut för de underbara barnen som jag har haft i nästan 2 års tid. Känns skönt på ett sätt men det kommer nog kännas tom nu resten av alla de måndagar som kommer komma.
det har ju faktikt vart en del av min vardag att undervisa dem.

Fick en underbar fin pressent från de minsta av barnen (7-9 år), det var ett fint svart fat med två jätte fina ljus på och runt om låg det små fina silverstjärnorna som var e fin dekoration. jag får se om jag lägger ut en bild på pressenten. Beror på om ja orkar :P hehe... En elev sa att en sådan gullig komentar : Du måste tända ljusen på julafton så att du tänker på oss :). 
Den komentaren kommer jag inte glömma i första tagen, i alla fall inte under kalla dagar som idag när det har snöat och allt. Ska tänka på de underbara eleverna när de fina ljusen jag fick lyser upp de mörka vinter kvällarna.







Nu har ännu en skolvecka börjat men som tur är har jag verkligen sett fram emot denna veckan, istälet för att ha teckenspråkspraktik så har vi en hel temavecka där vi bara har teckenspråk :)...Vi hittar på massa olika aktiviteter som att lära oss döv- blind tolka, lyssna på föreläsare och sen på torsag så ska vi åka ändå upp till Örebro för ett studiebesök på massa olika ställen. LÄngtar dit, förutom att vi ska åka från skolan 07:00 på morgonen :S då måste jag ju gå upp redan halv 05:00 ellr 05:30 och det kan jag medela att jag inte alls känner för men vad ska man göra. Resan kan ju bli rolig ändå och då tror jag att jag glömmer att jag måste gå upp tidigt.

Puss och kram och nyp i skjärten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0