En kall dag...

Nu kan man verkligen känna att den härliga sommaren är över, kylan biter i kinderna och alla löven liggr på marken. Det kan ju kännas även kännas skönt att man vet att det snart är ett nytt år och en ny början på ens liv. Kylan är nått som man kan glömma om man har någon eller något som kan förgylla de kallar dagarna i ens liv, det kan jag verkligen känna att jag har.

Livet känns faktiskt helt okej tack vare mina vänner och min familj. Kan verkligen inte klara mig utan dem. 
                                                                                                                                                                           

Idag har ja verkligen inte gjort något seciellt. Vaknade satt och laddad upp bilder på blddagboken i några timmar :P. Efter det hoppade jag in i duscen och stod där i en lååång stund. Sen kom min underba Sofe hem och så käkade vil alla tacos (Jag, Sofie, Pappa och Maria).
Nu sitter jag och Sofie hemma hos min mamma som j ska vara hos nu  två veckor och gör inget alls. Vi hr bara vart ute och gått med min lilla damråtta till hund.
Aja ni får ha det så bra alla ni som besöke min blogg och läser den...

Puss och kram och nyp i skjärten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0