Solo but not...

Jobbat idag då, och då var man på bio och kollade på Madagaskar 2 som den tjejen så gärna ville se, och jag kan hålla med om att den hade sina roliga stunder. Men det finns väll roligare filmer som jag skule välja att se på men nu är det ju det som hon vill göra som ska uppfyllas och det är ju det viktigaste inom mitt yrke.
Och nu sitter man hemma och skriver på min blogg och små blegar lite på tv: emellanåt, finns inget bra som man fastnar vid. En lite små tråkig kväll med andra ord.


Ibland kan man bara ha en sådan konstig känsla i magen utan att veta vad den menar, och just idag har jag en sådan känsla. Känslan går inte att sudda bort och det känns som om nått bara trycker och värker i en. Känslan kommer inte ofta men när något är som det inte brukar vara, och jag vill verkligen inte känna så just nu.
Den brukar försvinna när allt känns lugnare, och har jag tur så försvinner den nog snart.

Puss och kram och nyp i skjärten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0