Nyår imorgon...

Nu har man slösat ännu mera pengar på kläder väskor och smink, men det känner jag att det inte gör något för det känner jag att det är värt. Har ju jualltid velat ha en liten väska som man kan hänga över axeln och nu har man äntligen fått chansen att investera en. Jag köpte en t-shirt  64,50 kr (REA), maskara 169 kr, puder 49,50 kr, och västan 129 kr. Riktigt bra kap nu när mellandags reorna startat. Fast det var bara tröjan som var på rea de andra till fullpris men ändå acceptabelt att köpa.

Den sista tiden så har jag verkligen slösat mycket pengar på shopping men jag får ju skylla mig själv fast det svider i plånboken. Men har i alla fall pengar kvar, hoppas jag hehe.

Då är det nyårsafton imorgon då, tiden har verkligen gått fort. Fortare än vad man vill att den ska göra. Antingen så blir det utgång till Lipz eller kanske hos min syrra eller så blir det med någon kompis på nån hemmafest. Man får ta dagen som den kommer. Det kommer nog bli bra i slutändan. Hoppas i alla fall ni som läser min blogg får en trevlig nyår och jag önskar er alla ett got nytt år :)

Puss och kram och nyp i skjärten... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0