One off my days

Ja ni vad har man gjort idag då?
Jo dagen började med att jag och Sofie vaknade pigga och glada sen gick vi upp och gjorde oss vackra som vanligt. Efter det så fick jag låna bilen av min pappa, så då tog vi oss en tur till Oden och kollade på julklappar som man ska köpa till alla, men som tur är så har jag nästan köpt alla som jag ska köpa mend et är bara det att pengarna är nästan slut nu :'(. Fast jag kan glädja mig åt att det kommer mer pengar snart... Inne på Oden så hittade jag en jätte fin klänning som jag vill ha på nyår så det är ett måste att jag köper den :D fast hittade ingen bild på den :(.

När vi väl kom hem så hade pappa bakat en hemmagjord pizza som smakade hur gott som hellst och vi alla tre blev lika mätta. Sen var jag tvungen att köra hem Sofie och sen hem iogen och förtsätta med alla läxor som man har. Som tur är börjar läxhögen att minska nu vilket känns så J***a skönt!!!!

Men nu ska ja lägga mig i ett skönt och varmt skumbad och sen kurra ner mig i sängen och mysa framför tv:n...

Puss och kram och nyp i skjärten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0