<3<3<3

Nu sitter man i skolan och jobbar med ingenting, jobbar lite med Erica på ett projekt som vi ska göra till våran julavslutning för etterna och tvåorna på torsdag (18/12-08). Det ska bli riktgit skoj att göra något som man verkligen kan göra tillsammans med alla tre klasserna och våra lärare eftersom vi sällan får den chansen. Säger bara herre gud va feta alla kommer bli när avslutningen är klar haha.

Annars vad ska man göra idag då? Jo ännu mera plugga, jag ska verkligen försöka beta av så många läxor som möjligt idag som det bara går. Det är verkligen behövligt. Sen hoppas jag att jag kanske får lite fritid över att göra nått skoj som att vara med min ängel Sofie <3

YOU ARE MY VERY BEST FRIEND <3    -Sofie och lilla jag...
      


Kommentarer
Postat av: du vet han den dära

Asså hur kan man ens med att skaffa en blogg.. de är bara ett tecken på att man inte har någon att prata med och ja menar då är de ju bara att skaffa sig nya vänner..... puss i hjumsken

2008-12-15 @ 16:10:45
URL: http://hatablogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0