Öppet hus...

Igår var det öppet hus på skolan mellan 10-14. Oj så mkt folk det kom, va super skoj. Vi i min klass hade ansvar för försäljning av fika och godis och allt sånt. Så vi har allihopa hållt på att baka och ha oss. Jag gjorde det extremt lätt för mig och bakade chockladbollar haha :P. Aja goda blev dom iaf så det var ju tur. Medans Isabella gjorde extreeeeemt fina mini cupcakes :) (se bild nedan).

Sen hade vi olika pass som vi skulle gestalta ett tolkuppdrag på  ett läkarbesök. Ååååh så roligt det var att tolka :D. Fick även veta att efter påsklovet så ska vi börja tolka på morgonmötena på måndagar så det ser jag mycker fram emot :)! Nu blir det slappa och bara ta det lugnt resten av kvällen. Kommer lägga upp bilder från igår så ni får se vad vi gör på skolan ni som inte vet :).

Öppet hus:

Issas fina bakverk :)


Evelina den fina :)


Sophi propp :)


Jossan :)


Malin simultantolkar :)


Malin :)


Bildtelefoni på gång, Lena, Malin och Christer :)


Tsp-linjen har lite övningar :)


Lena teclnar glad :)


Malin tecknar rolig :)


:)


:)


Alexandra :)


Josefine och Clara taktiltolkar till våran lärare Linda :)


Linda och Clara som tolkar :)


Isabella tolkar lite kort info :)


Jenny tolkar rollspel :)


Jenny som tolk och Sophia som läkare :)


Och så lite publik :)


Syntolkning med glasögon som ger nedsatt syn :)

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0