På bättringsvägen

Nu är jag äntligen på bättringsvägen och febern är nog helt borta. Känner mig fortfarande lite seg i kroppen men annars mår jag mycket bättre än för 2 dagar sen då jag hade 39,4 i feber vilket är hööögt för mig. Så kan äntligen komma tillbaka till jobbet på onsdag efter 2 dagar schemalagd ledighet :).
 
Har haft lite egen vård här hemma idag också med lite mini manikyr och pedikyr :P. Eftersom jag inte får ha nagelack på fingernaglarna så får jag ist måla mina tånaglar ;).
 
Sen en annan rolig sak....jag fick ett sms av linjeledaren på skolan idag och fick då veta att jag äntligen blev godkänd på ontentan på en av delkurserna :D:D:D !!! Känns så sjukt bra att slippa tänka på den just nu! Woohoo happy flicka !!!
 
 
Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0