Fullt ös...

Jag blev positivt förvånad igår att det händer nått i Vbg. Stort tält nere på Sanden och massa folk. Mest småbarn kändes det som. Syrran och hennes kompisar kände sig som gamla pensionärer bland alla småttingar ;P. Men va soft med musik och folk. "Discodrottningen" Pandora eller vad hon nu kallas för va där och sjöng massa låtar från sina 20 år som artist. Sen kom en annan grupp med två killar (Norlie och Kkv) och uppträdde. Känner mig dock bakis idag fast jag bara drack EN öl. Huvudet känns inte riktigt som det ska, bultar och har sig. Kanske är min bula som jag fick på jobbet i går :P. Aja solen skiner och vädret är strååålande. Ha en bra dag nu allesammans.
Pandora. Sorry för kass bild.
Norlie och Kkv

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0