Äntligen!!!

Nu funkar äntligen min app till bloggen igen! Har inte lyckas komma in på den på lääänge! Men så plötslgt funkade den igen. Tack för det. Har ingen tillgång till internet på dator just nu så får bli lite bloggande på mobilen ist. Igår var det jobba fram till fyra sen bar det av till Timmervik och upp till min misters stuga! Träffade familjen som var jag, syrra, syrrans kille, mamma, morfar, moster med man och min kusin :)! Vi hade lite kalas i efterskott för min morbror som fyllde 60 i juni! Käkade jordgubbspaj som mamma hade gjort! Mumma va go den va ^^! nu är bag ledig i två dagar så får se vad jag ska göra för nått skoj! Kanske läsa, gå ut med hunden va vet jag! Dagarna för avgöra vad som händer :)! Ha en bra dag allesammans. Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0