Slut i topp och kropp

Både min kropp och mitt huvud är helt slut nu. Har hållt på att greja hela dagen lång känns det som. Började med att jag gick upp halv nio för att tvätta. Sen blev det att städa lägenheten och det tog sin lilla tid, detta följt av matlagning. Så nu är jag trött som en apa fast det kanske inte varit världens mest hektiska dag. Det tar på en att hålla fint hemma ;).

I morgon är det skola igen, både skönt inte och. Har ju varit van att sova länge och lägga mig sent nu hela lovet typ. Så i kväll får det väll bli en tidig kväll. Se om jag lyckas med det. Men det ska ju iaf bli skoj att träffa alla på skolan igen efter 3½ veckors jullov :). Ha en toppen bra kväll nu. Själv ska jag fortsätta kolla på Bones och njuta av vaniljdoften från mitt vaniljljus.



Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0