Slut på sommaren och cykelvasa !

Nu är sommaren slut för iår känns det som. Har iaf slutat att jobba för denna sommaren. Nästa år hoppas jag på ett jobb som tolk nån stanns i svearike. Men det är ett år kvar tills jag är kvar så kan ju va lugn. Pappa min körde upp mig till Örebro idag. Börjar skolan den 20 men skönt att va uppe en stund. Så idag fick jag och pappa lite far och dottertid. Supermysigt :). Han har även hjälpt mig hitta en ny cykel. och det gjorde han och Maria. Kostade inte så mkt så det var skönt för en begagnad cykel :). Tack pappa för skjuts och cykelletning :).
 
Igår följde jag och mamma med Linn och erik upp till Dalarna för att de skulle cykla cykelvasan på 4,5 mil. Shiiit tänkte jag när hon bertättade att de anmält sig till detta :P. Aja åkte tiiidigt gjorde vi och var framme runt 1-2 tiden på förmiddagen. Tog ca 5,5 timmar att åka upp. Och min fasa var att vi skulle åka lika lågnt hem också. Men gick bra. Åkte till Oxberg som ligger ovanför Mora och sen köre vi ner till mora där vi väntade på Linn och Erik :).
Iaf så kämpade dom igenom sig cykelvasan på, vad jag tycker och dom själv, bra tid. Linn på 2:11:11 och Erik på 2:09:40 nått sånt tror jag :). Så är stolt över dom att dom lyckades. verkligen måååånga i alla åldrar som var med så det var skoj (dock cyklade lite olika distanser). Men med stort M.....vi missade precis när dom gick i mål. Shit va besviken vi blev jag och mamma. Men men va ska man göra. Lätt hänt när man inte vet exakt tid. Kul att ha vart i den underbart vackra staden Mora och sen få en stund med familjen :)
 
 
Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0