Fullt upp så jag kreverar...

Oj oj oj nu är det så fullt upp så jag tror hövvet mitt flyger av axlarna. Men Efter nästa vecka är allt slut så och sen bär det ju av till Ryssland för nästan 6 dagar :D! Så det är min morot just nu att få komma dit och sen ha det lugnare med allt i skolan! Hade kompletering på ena delen av delkurs 2 idag. Skulle transkibera en tsp-text och det gick väll bra. Hoppas inte på för mkt utan tar det när jag får svaret om den blir godkänd eller inte. Man ska ju inte jaga upp sig för mkt i onödan.
Annars har dagen vart lugn idag så det har vart skönt. Slapp eftermiddag i skolan. Käkade glass med Ida och Petra och deras isglassar såg minst sagt ovanliga ut :P. Frysen måste vart öppen en längre tid för att en isglass ska kunna smälta så här i frysen xD (se bild nedan).

Igår så va vi på en teater på moderskolan till vår i Fellingsbro. Handlade om personer med en diagnos som levde i en omvänd värld där alla personer som inte hade diagnoser var ustötta och särbehandlade och de med diagnoser ansågs vara de som är "normala". Riktigt rolig och bra budskap måste jag säga :).

Ikväll ska jag få lite gjort här hemma, så ha en bra kväll...



Hitta denna bilden på FB idag xD !!!

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0