Fika stund och ett öga rött...

Idag har det vart en lugn dag. Gick upp ganska tidigt idag och käkade frulle sen duschade jag och tog en kopp kaffe. Sen bar det av in till stan med Christer, Nichlas och Josefina för att fika lite :). Hon är på besök denna helgen, mys pys :)!!! Köpte en "hemmagjord" chockladboll och en coca cola, men fick dock en ny chockladboll då den första var massa smötklumpar inte. Inte så mummsigt, men fick då en ny som va mumms ;). Kikade runt lite i affärer också innan dom stänge runt 4 tiden. Satt och tjötade lite på Konditori Vasa sen åkte vi till Maxi för dom skulle handla. Efter det har jag bara slappat och kollat lite på film på datorn. Lugn kväll med andra ord.

Fikastunden :)





Dock en sak som stör mig, mitt högra öga har fuckat upp sig och är rött och skaver som tusan nu helt plötsligt. Började lite ömt som med en vagel men inget mer med det men nu skaver det och är rött. Misstänker ögoninflammation tyvärr. Men hoppas inte på det iaf. Får kolla med sjukvårdsrådgiviningen imorgon bitti och se vad dom säger och ger mig för råd. Va förövrigt inte så farligt rött och så igår kväll men värre idag, blää inte skoj. Aja det är nog inget som inte gåt att bota :)! Ha en bra resterande helg.




Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0