Bokat och klart.

Nu är äntligen resan bokad !!! 1 juli 2011 blir det till Turkier - Gûmbet och hotell Paloma Hotell. Så jäkla skoj att få komma ut och resa med min syster yster :). Har inte vart utomlands sen 2005 så nu är det på tiden att jag kommer i väg :P. Och imorgon blir det att gadda sig igen, lite nervös faktiskt men ska bli så himla skoj så det inte är sant!!! Har valt nått som verkligen har fått en ny betydelse i mitt liv, inte bara för mig utan för en annan också <3. Känns verkligen underbart just den känslan så det går inte att beskriva!
På fredag ska jag även göra en sak för mig, hoppas det hjälper :).

Hotellet vi ska bo på: Paloma Hotell

"I´ll do what I can, and i try to do my best. Don´t I ?
"

Pyss Pyss...

Kommentarer
Postat av: J

Vem har du träffat som är så speciell? :) Nyfiken! Teeelllee me ;)

2011-03-17 @ 07:32:00
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0