Avstämning och utbildningssamtal

Igår va det avstämningssamtal och det gick bra, fick reda på att jag klarade hela delmål 4! Känns skönt, tror ja :P. Blev iaf glad att klarade nått jag gjort! Och idag hade vi utbildningssamtal. Snacka om att jag vart nervös, det hängde nämnligen på att idag fick man reda på om man kom vidare till sista 2 åren på utbildningen! Och....dam dam dam...jag kom vidare !!! Så nu vet jag vad jag ska göra efter somamren iaf. Skönt att ha det klart iaf så kan känna mig lugn för det nu. Dock JÄVLIGT jobbigt att klassen kommer splittras och att alla inte går kvar och så vidare. Men va fan folk är ju kvar på skolan, mer eller mindre, men är ju bara så glad över min klass så vill itne splittras !!!! Men men inte va sån, tänk positivt nu. Ha en bra kväll nu ska jag käka lite middag !!!

Och föresten, är så less på att köpa kläder som alltid går sönder !!!! Idag gick byxorna som jag köpte härom dagen sönder !!! Blä på det :P.

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0