Besök <3

Idag fick jag super mysigt besök, nämnligen av pappa och Maria :). Skoj att dom kom upp hit idag för att besöka lilla mig tycker jag. Alltid skoj med besök, träffar dom inte så ofta så :). Dom kom ungefär halv 12 så dö bjöd jag på lite fika, bakade sockerkaka tills dom kom så det blev det tsm med kaffe. Sen drog vi ner på stan, jag körde ;), och kikade runt i affärer och så visade jag dom runt lite i staden Örebro. Maria hade aldrig vart här och pappa har inte sett så mkt heller, så det var allt på tiden att dom fick se hur jag bor.

Efter ett par timmar på stan så blev det super god middag på Jensens Biffhouse. Och jag säger att det var sååååå jävla gott. Jag åt kyckling, pappa åt biff och Maria åt Lax :). Har som sagt haft en super mysig dag, tack :D <3
Och i kväll blir det lite film och kladdkake ätande med Nichlas :), myyys :)!!!





Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0