Sunday evening...

Nu är helgen förbi och snabbt har den gått också. Åkte till min pappa och Maria i fredags och spenderade denna helgen där :). Skoj att träffa dom igen, det blir ju inte så ofta längre. Har väll inte direkt gjort speciellt mkt egentligen förutom att umgås :P. Men idag så åkte vi ner till Göteborg och kollade runt, köpte mig en ny svart vårjacka. Känner mig riktigt nöjd med mitt inköp på 400 kr. Sen käkade vi på Burger King och efter det bar det av hem till pappa och Maria igen för att packa alla saker för att sen åka till Vänersborg igen och till mamma. Jag fick köra hem idag :D. Wiiie så swkoj det var, har verkligen saknat att köra bil så idag var det på tiden att jag körde igen!!!

När man kom till vbg så var syrran och erik hos mamma och vi snackade och kollade på kläder som vi fått av Hanna, marias dotter. En hel del grejer som hon gav bort :P. Har även vart hos Angelica en sväng ikväll och suttit och tjötat lite med en kopp kaffe och chokladbollar :). Alltid lika skoj att träffa henne och man har alltid lika mkt att prata om hehe. Men nu är det snart dags för sängen känner mig trött och seg hehe.

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0