Soon over.

Denna helgen har varit välldigt varierande kan man säga. Fredagen var ju som den var, men sen på lördagen blev det mkt bättre. Då for jag och Christer in till stan och vandrade runt. Sen tog vi en fika med Dennis. Efter den lilla fikastunden på stan for det av hem till Barinbackarna och till Christer. Men den vistelsen blev kort då vi åkte med Glenn in till stan och käkade på Kina Muren. Maten smakade bra men man blev mätt som satan. När vi väl atit klart så hyrde vi en film, Baksmällan. Det var verkligen en sjukt rolig film och vi alla tre satt och ass garvade ett fler tal gånger. En riktigt trevlig kväll denna lördag kvällen men roliga stunder och tsm med vänner. Sen idag då, då har det inte hänt så mkt utan jag for in till stan vid halv ett och tränade i lite mer än 2 timmar, super skönt. Annars har denna dagen inte bestått av speciellt mkt. Lugn och skön söndag iaf. Nu ska jag kolla på Ballar av stål, woohoo :P !!!

Pyss Pyss...


Kommentarer
Postat av: Kim Andersson

Baksmällan är en av de bästa filmer jag sett! :) Tänkte fråga om jag får lägga till dig på min blogg, som länk, om du vill förstås :) Puss

2010-03-21 @ 22:40:49
URL: http://kimbetinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0