Tjejkväll på NjoY

Och kroppen känns verkligen mör nu. Har vart på tjejkvällen på gymmet idag, och det var riktigt skoj må jag säga. Körde body combat med Sara och Erika. Vilket tempo säger jag bara, svetten bara rann om mig. Men va är syftet med träning om man inte svettas och känner att man rört sig. Blev änven sminkad av en makeup artist från MakeUp store. Ritkigt duktig är hon. Blev en ass nice grön ögonskugga med lite skimmer längst in mot näsan och lite svart längst ut. Me likie likie. Sen gjorde jag en fettmätning, hahaha sgäer jag bara. Måste ändra på mina vanor räcker nog att säga. I´m not suffering from obesity iaf så det är ju en lugnande känsla men måste ändå ändra på mig och vad ajg gör med livet. Känns inte så skoj.Fick bra tips av han som gjorde det: Inte äta kolhydrate äta på kvällen, ändra ordning på träning mm. Så ska se till att äta kolhydrater på dagen men ej på kvällen och då ist äta grönsaker ovan jord och proteiner smo kött och sånt. INGET BRÖD, MEJERIPRODUKTER OCH ANDRA KOLHYDRATBOVAR! Mejeriprodukter trode jag ärligt inte va så farligt men det är det så det ska jag sluta med på kvällen. Sen så ska jag gärna träna 2 pass i veckan och 1 gång gym. Sen ändra ordningen också så ist för som jag gjort, kondition 20-30 min sen gym, utan ist köra gym sen kondition. Samma med passen, efter så ska jag tänka på att gå minst 20 min på löpband för att öka förbränningen, som är högst då, och få ut med av träningen. Bra tips så nu jävlar säger jag !!!! Skillnad ska ske !!!!!!


"Fet" men fint sminkad iaf :P !!!

Pyss Pyss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0