Tandläkaren, skola och sist shopping

Då har man vart hos tandläkaren igen och lagat en tand. Blää asså, gör ju inte direkt ont eftersom jag har bedövning men det jobbigaste är ju ljudet av borren och sen att inte kunna äta på flera timmar efter. Nu så isar det fortfarande lite men det var vanligt att det kunde göra det lite efter man lagat en tand. Sen var det bara att cykla tillbaka till skolan på världens sämsta cykel som växelvajern gått av på. Hata den hata de hata den, kommer nog kasta den i ett dike en vacker dag. Bläää va jobbigt den är. Ska förövrigt dit igen snart för att laga igen :S. Måste nog sluta med min underbara coca cola på veckorna och bara dricka liiiiite på helgerna (A) :P !!! Aja då blir dom hela igen iaf mina små tänder :P.

Efter skolan bar det av in till stan för lite shopping. Köpte nya tränings byxor som man ser ut som en stoppad korv i :P. Hottie Hottie asså. Skönt att ha riktiga som inte är tjocka bomulls brallor att trärna i. Sen belv det också en ny mysig tröja som jag letat efter läääänge och hittade nu en sån model som jag vill ha för endast 199 kr !!! Till sist blev det lite nya örhängen, pluppar i olika storlekar. Plugg borde jag men orkar inte riktigt !!! Sa göra lite redovisning tror jag tills torsdag. Hare bra...


Apmysig tröja verkligen, plus örhängena jag har på är så nice...
...syns dock dåligt.

Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0