Duktig flicka

Nu är jag trött, har suttit och läst i ett bra tag nu, en engelsk bok till teckenspråket. Men nu är de kapitlena som vi skulle läsa klara. Bara att sätta igång med nästa bok i svenska imorgon ist. Ska allt klara det också. Sen är det ju nice att Sverige slog San Marino i fotbollen idag med hela 5-0 :P. Lite tråkig match när det bara va mål på mål på mål. Men va fan de vann iaf så :P.

Försökte laga min cykel idag då jag inte lyckades igår. Men inget resultat idag heller. Det är så att några jälva ligister har pillat bort ventilerna på min cykel så båda däclen är paffa. Har prövat att byta ventil men funkade bara på framdäcket. Men när jag skulle fixa bakdäcket så pyste luften ur med en gång från ventilen. Så jag antar att jag får ta och köpa en ny slang efter som det inte funkade med ett flertal olika ventiler. Vill inte hålla på att åka buss när man kan cykla så måste få den fixad denna veckan iaf. Hoppas mina snälla grannar kan hjälpa mig en 4:e gång :P. Bra att ha hjälpsamma grannar som är händiga. Nä nu blir det att ta bort sminket sen borsta tänderna och sen sova om en stund.



Pyss Pyss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0