Hola bandola

Uuuuah va trött jag är, en seeeeeg dag idag. Åkte till skolan som vanligt imorses men när man kommer dit så är det helt svart i mitt klassrum. Jag fattade nada och undrade vart fan alla andra var nån stanns. Då helt plötsligt slår det mig att vi har ju ingen lektion fören 12:40 xD. Bra koll man har på läget asså. Så satt i skolan ensam ett tag och lyssnade på musik och grejade lite med saker inför hemtentan, som vi fick idag, och sen satt mest och kollade på FB och alla bilder man har där :P. Sen när det var 1,5 timme kvar till lunch så satt jag och språkades med Christer och Nikki i deras klassrum. Tillslut blev det iaf lunch och sen dags för en hel lektion på hela dagen typ :P. Skönt att va hemma nu iaf.

Så nu ska jag nog snart hoppa in i duschen och sen så ska jag pröva hur de nya raklbaden jag köpte igår var. Var VERKLIGEN på tiden jag köpte nya blad märkte jag :P. Fick för övrigt köpt nya stekpannor igår också från Maxi. 2 pack för 199 kr, det är ett riktigt kap om nån frågar mig. Får ta och inviga dem nån dag. Ha en mys kväll nu det ska jag och ladda upp inför tandläkaren imorgon och ett par dagar framöver nu med hemtenta plugg... Wisch me all luck you can, i might need it.

Hoppas bara inga fler ljus fattar eld nu ikväll :P, höll nämnligen på att elda ner lägenheten då ett ljus tog eld i en liten lykta. Hur vette fan men som tur var så va jag lugn och la en gryta över ljuset och han släcka det i gooood tid :).




Pyss Pyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0