Shoppingrunda !!!

Haft en låång shoppingtur på stan med Christer idag. Mysigt. Fick införskaffat mig en hel del nya kläder, många ganska billiga ;). 1 kofta från Monik, 2 t-shirts på Cubus, Ett par nya jeans från Blue De Blue, och en tröja från Gina Tricot. Var behövligt dån jag rensade min garderob/byrå som F*N igår. Nu har jag hittat kläder som jag verkligen gillar. Lite mer basic kläder som jag behöver. Har bara massa linnen mes rosor på eller som är massa mönster så va dags för lite mer basic plagg. Mat på Subway blev det också. Uuua va det känns mkt som man köpt nu men egentligen inte. Svider lite i plånkan men nu behöver jag ju inte köpa kläder på ett tag så det är ju skönt det.

Nu blire att ha en lugn lördag och bara koppla av bland mina kläder ;)





Gina Tricot

Vero Moda

Monki

Cubus

Cubus

Pyss Pyss...



Kommentarer
Postat av: Josefina

Gött med nya kläder :) Fina de var!

Kramis

2011-03-26 @ 16:47:58
URL: http://josefinamorhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0